Bezár a gyár . . .

2009.08.26. 21:59

Az elején olyan végtelennek tűnt, lassan belerázódtam, majd vasárnap arra eszméltem, hogy eltelt az utolsó hétvége is, most pedig eljött az idő, hogy magam mögött hagyjam ezt a blogot is: bezár a Gripengyár. Gyanítom, találkozom még Veletek majd valami másik blogban, és remélem, ha valaki majd közületek utazásra adja a fejét, gondol rám, és küld egy linket a naplójáról.

Nézegettem, az oldal látogatási statisztikákit, meg is örültem a nagy olvasottságnak, de aztán rájöttem, hogy csak én nézegettem vissza a bejegyzéseket a cégnél, hogy kijavítsam a hibákat a szövegben ... ennek az lett az eredménye, hogy vannak a stilisztikalilag helytelen mondatok, melyekben van ékezet, és vannak a kevésbé suták, amiket bentről írtam, de bent nem volt ékezet. Magyarázkodásból legalább jó vagyok :)

Holnap csütörtök, az utolsó munkanapom Linköpingben. A melóból hamarabb lelépünk, mert a teszter csapat egy kerti összejövetelre hivatalos, amit az itteni teszter csapatvezető rendez. Nem hiszem, hogy sokáig elhúzódik majd, mert neki van a három pici gyereke, akikkel találkoztam a bicajversenyen. Az este valószínű a pakolásé lesz, amikor majd próbálom elhitetni magammal, hogy ha 30 kiló cuccot kis helyre zsúfolok össze, akkor az belefér majd a 20 kilós csomaglimitbe. Na mind1, ez a holnap problémája. Ma voltam megint futni az erdőben, de túl későn indultam el, és már odafelé besötétedett. Elég hideg is volt, meg valahogy nem is ment úgy a szaladás. Nem baj, lement az az 5 kilcsi nagy duzzogva. Hihetetlen, hogy a zenehallgatás mennyit segít közben. Nem értem, hogy a futóversenyen miért nem hallgatnak zenét. A gépem péntek hajnal 6-kor indul, négy utánra kell kiéerni a reptérre. Nem tudom, hogy arra a kis időre van-e értelme lefeküdni. Szombatra vettem ki szabit, megyek az OSG-re, aztán meg haza Miskolcra. Már várom, mert hiányoztok!!! Köszi mindenkinek a figyelmet, üdv Otthon!

A bejegyzés trackback címe:

https://gripengyar.blog.hu/api/trackback/id/tr941340749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asza 2009.08.27. 14:06:53

Hűha, ahogy a nyár is elröppent, a te kis kéjutazásod is... Kár, jókat szórakoztam a blogodon... Esetleg itthon is folytathatnád... :)

Kicsit megszaladt veled a klaviatúra az elmúlt 1-2 napban, csak kapkodtam a fejem, ám a hajó a levágott árbocokkal, meg a karácsonyfás nénik... Na ez a kettő nagyon tetszett! Egyszer megnézem magamnak ezt az országot...

Na jó utat haza, aztán a Kertemben még egy kis nyárzáró élménybeszámolót tarts nekünk!

Aszetti

asza 2009.08.27. 14:08:25

JAJ IGEN!

A képeslapot, hmm, remélem már... Ha nem, hmmm esetleg még van egy kis idő...

KÖSZI!!!!!!!!!

vasisanyi 2009.08.27. 15:02:36

Nem tom, ki er haza hamarabb,d e feladtam mar :)

Torba Jani 2009.08.28. 02:04:21

Sanyi ezzel az utolsó írásoddal betelt a lemez a blog.hu szerverén. :D Akárhányszor megnéztem a kommentjeit mindig ezt találtam a lap alján:

Warning: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 0 of 147 bytes written, possibly out of free disk space in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Bloghu/Slog.php on line 138
süti beállítások módosítása