Mérsékelt munkakedv

2009.08.21. 00:47

Ma reggel arra ébrdetem (talán majd többen megerősítetek), hogy augusztus 20-a van, és ez állami ünnep :) - Sajna csak Magyarországon :(, úgyhogy mi szépen mentünk dolgozni. Szerencsére az időjárás elég kegyes hozzánk mostanában, szép napos időben lépdeltem a buszmegálló felé. Szeretek inkább egyedül menni munkába, mert igy olvashatok kozben. Rengeteget olvasok mostanában. Van is rá idő szerencsére, mert a megállóba mindig valahogy rossz ütemben érkezek, kb 10 percet mindig kell várni a buszra, és a menetidő is kb 20-25 perc. Norbi azt mondta, hogy ha esik az eső, és siet, akkor neki biciklivel csak 15 perc. De én közben olvasok, haha!!! Lehet, hogy már meséltem, hogy az E/// a város szélén található, több nagyobb céggel egyetemben. Itt található a linköpingi egyetem is. A campus szép nagy, parkos, még egy kis tavacska is van a parkjábam, és persze minden a bicikliutakról szól. Ma reggel tök szépek voltak a felhők egyébként, csak hogy koherencs legyen a szöveg ...

Ma meló közben odajött hozzám a teszter csapat főnöke, hogy abba kell hagynom a munkát egy kicsit. Kérdeztem, hogy miért. Mire mondta, hogy meg kell mutatnom neki a pdf olvasómat :) Ezek szerint még mindig nagy sikere van. Jeejee! Mutattam neki a blogbomból a bicajos fotókat, mert ő is versenyez egyébként, azóta tök sokat jön oda hozzám haverkodni ;) Ő az, akivel a bicikliversenyen is találkoztam. Most hétvégén lesz az E/// kerékpáros kupa, asszem, arra készül éppen.

Mondták, mielőtt kijöttem, hogy sok a biciklis, de arra számítottam, hogy majd itt is a mountin bike lesz a menő, mint otthon, de érdekes módon nem. Még csak nem is újak a gépek, hanem az a sikk, hogy kinek ócskább, meg leharcoltabb. Nem egy  rozsdás bringát láttam, egyébként meg az összes az a falusi emberbájk forma, aminek az a hajlított kormánya van. Elől kis kosár, meg dinamó, tiszta gáz. Sokszor látok öreg néniket és bácsikat biciklizni, valamelyik nap is egy idősebb úr kerekezett el mellettem, és a biciklijére föl volt gumipókkal erősítve a mankója!!! Egy szó mint száz, itt nem azért bicikliznek az emberek, mert trendi, meg vellnessz, hanem mert ez az elfogadott közlekedési eszköz. El is Sokszor nem is értem, hogy minek a városnak ilyen fejlett, kb 30 féle vonallal rendelkező tömegközlekedés, ha senki sem használja? A buszokban egyébként van GPS és a buszmegállóban kiírja a gép egy monitorra, hogy hány perc múlva érkezik a következő busz.

Ma munka után Előddel kipróbáltuk a masszírozó székeket. Nagyon zsír a cucc. Az egyik legjobb dolog benne, hogy ingyenes :), csak elő kell jegyezned magad a konferencia-szervező rendszerben. Erre a relaxációra rá tudnék szokni hosszútávon, azt hiszem. Holnap viszek még könyvet is :) Jah, amúgy a kütyüből van mindjárt kettő, hogy a haveroddal tudj dumálgatni közben ... A cucc nagyon rendben van, a talpadtól a karodon át a nyakadig mindent megmasszíroz. Én szokásomhoz híven el is aludtam benne, pedig csak 15 perces volt a program. Van hozzá egy képernyő a karfánál, amin beállíthatod, hogy milyen programot akarsz, aztán már nyomatja is a zsibbasztást a hátadba,  közben meg egy kis ülő figurán mutatja a monitor, hogy éppen midet mozgatja. Kicsit bizarr a kinézete, mondjuk azt meg kell hagyni, először féltem is beleülni ...

Holnap reggel megyünk újra kocsit bérelni. Remélem megint valami menő verdát tolnak alánk akciós áron, annak határozottan tudnék örülni. A terv az, hogy szombaton elmegyünk Stockholmba, vasárnap meg valami tengerpartra, de a vasárnapi akcióterv még nincs tökéletesre kidolgozva. Holnap este szerintem lesz egy kis rendezvény vagy a parkban, vagy valamelyik hotelszobában, mert Feri hazamegy, és ugye el kell búcsúztatni. Munka után megyünk is a system bolaget-be, hogy vegyünk egy üdítőtitalt. System boldaget-nek hívják az boltot, ahol lehet rendes szeszes italt vásárolni, mert a fűszerboltban csak alkoholmentes sör van van.

Délután eljött Dia a céghez, és együtt elment a csapat (egy része), hogy megnézzük a linköpingi skanzent. Egész hangulatos volt, csak kicsike. Elég sok látnivalóról lecsúszunk amúgy, mert például a vadászgép múzeum jövő tavaszig zárva lesz felújítás miatt, illetve van egy kiri számítógép múzeum is, de hasonló indokokra hivatkozva az sincsen nyitva. Hazafelé egy hamburgeresnél láttam zölt Adidas ZX 300-at, ezt Janinak üzenem :)

 

Az írországi blogban is volt művészeti kérdés, akkor éppen egy rajzfilmet kerestem, most egy gyerekkori könyvem címére vadászok, amiből mama olvasott fel nekünk esténként, de nem emlékszem már a címére. A történetből egyébként egy rajzfilm-sorozat is készült, és szombat reggelenként adták a TV-ben. Kéretik a címét megírni nekem, aki ráismer a következő infók alapján. A történet szerint -már amennyire emlékszem-, van egy fiú és a kishuga. Egy alkalommal, mikor a kisfiú gondjaira van bízva hugocskája, egy szakadékba esik a lány, és megbénul az egyik lábára. Sajna a kislány lábán nem tudnak a helyi orvosok segíteni és a kissrácot okolják mindenért, mert nem vigyázott a tesójára. A regény vége az, hogy a csajszikát a fiú eljuttatja valami híres orvoshoz, ahol, ha jól emlékszem, meggyógyítják a lábát. A helyes megfejtők oklevélben részesülhetnek.  Köszi a segítséget! És most mindenki menjen aludni. (Ha épp munkahelyről olvasod, akkor Rád sajnos nem vonatkozik)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gripengyar.blog.hu/api/trackback/id/tr661326719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asza 2009.08.21. 23:08:52

Esetleg a Biblia? (már remélem nem sértek meg senkit, de ott voltak ilyen sztorik...:)

vasisanyi 2009.08.22. 09:38:09

@asza: Nem az volt, de köszi a próbálkozást :)

Torba Jani 2009.08.22. 14:49:29

Én ismerek egy hasonló történetet. Nemrég olvastam, de abban nem bátyus van, hanem egy árva fiú és a magyar címe: Az élet játéka. Eredeti címe: Pollyanna és többször is készítettek belőle filmet is és sorozatot is www.imdb.com/find?s=all&q=polyanna&x=0&y=0
Nekem a könyv nagyon tetszett, nem is tudtam, hogy van belőle ennyi film változat is. Majd lehet én is megnézek egy-kettőt, ha elfogynak a mangák. Ha meg neked lesz kedved olvasni szivesen odaadom majd a könyvet. Ez papíron van és sajna nem tudod a pdf olvasóval olvasni ;-)
süti beállítások módosítása