Megérkeztem Linköpingbe

2009.08.02. 23:31

Megérkeztem épen és egészségesen, és ennek jegyében most meg is eszem azt a zöldalmát is, amit a recepción szereztem az előbb.

Reggel sajna nem a legfittebben ébredtem, mert nem jött álom a szememre, és ilyenkor - a maximális időkihasználás érdekében - nem is szoktam lefeküdni. Reggel felültem a gépre, de már nem emlékszem arra, hogy kigurultunk volna a kifutópályára, mert már akkor elaludtam. Végig is aludtam az utat Amszterdamig, ahol sajnos zuhogó eső és hideg fogadott. Itt szeretném megjegyezni, hogy tök igazságtalannak tartom azt, hogy az utaskisérők az alvó emberektől nem kérdik meg, hogy mit kérnek enni-inni, hanem egyszerűen kihagyják őket. Persze a rutin és az évek :P megtanítottak erre, ezért most szóltam a mellettem ülőnek, hogy bámilyen mélyen fogok aludni, ébresszen fel, ha jön a kaja :) /sonkás szendvics volt és narancslé :) /

Amint írtam már, sajna az amszterdami időjárás nem volt túl kegyes ma hozzám, és meghiúsította a városnézős tervemet, de cserében aludtam 9 órát a váróban. Este hét óra felé megérkezett egy másik munkatársam, Előd a kedvesével, úgyhogy együtt múlattuk tovább az időt. Még két Péter nevű kollégát vártunk egy harmadik géppel, de csak nem akartak jönni, már félő volt, hogy lekésik a csatlakozást. A gépünk 8-kor szállt fel a holland fővárosból, amit hajszál híján, de elértek a többiek is. Sajnos öten öt felé ültünk, de végül is, elvolt mindenki magának. Én pont ablak mellé kaptam helyet, úgy, hogy pont láttam a naplementét, ezért egy vörösborocska társaságában meghitten végigfotózgattam a második etapot.

Már sötétedett, mikor megérkeztünk fél 11 körül, de azért érezni lehetett, hogy itt később sötétedik. A reptér elég csalátdias volt, ez alatt konkrétan azt értem, hogy a gépünk elfért az aszfalton, de szerintem ezzel meg is telt az egész.

A hotelbe egy mikrobusszal jöttünk, ami valami ericssonos taxi lehetett, mert rajta volt a céglogó a kocsin. A reptérről 2 perc volt az út, úgy hogy a szálloda a főtéren van.  Ebből gondolom, hogy a városka nem lehet nagy, de nem volt alkalmam nagyon szétnézni, mert már elég sötét volt. A szálloda nagyon menő, egy négy csillagos hotelben lakom. Mondjuk ára is van, több, mint fél milka a havi szállásdíj.Van benne lapos tv, széf, minibár, vasaló, meg minden. Persze minket főképp a net csatlakozás izgatott, az is van :). Holnap reggel fél 7-től lesz reggeli. Jó lenne nem lekésni ...

A bejegyzés trackback címe:

https://gripengyar.blog.hu/api/trackback/id/tr251284133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asza 2009.08.03. 13:15:06

Szia Sanyika! Ezt tényleg nem ma kezdted:) Érezd jól magad és küldj lécci képeslapot! :) Asza

Wiiktor 2009.08.03. 13:47:03

Melyik légitársaság ad az úton sonkás szenyát? :)

vamoskrisz 2009.08.03. 16:20:14

Szia Sanyika! Családi blogot olvasni mindig jó :)) Örülünk, hogy megérkeztél, reméljük nem maradtál éhen hajnalok hajnalán!? Képeket-képeket-képeket :)) Pussz: K&M

Wiiktor 2009.08.03. 20:00:07

Off: Majd nézd meg a dukátot, müködik az angol nyelv. (Igen, ezt önös érdekekből írtam ide :P )
süti beállítások módosítása